Hämeenlinnan kirjastoissa asiakastyytyväisyyskysely

Vastaa 29.11. asti verkossa tai paperilomakkeella.

Asiakastyytyväisyyskyselyn palautuslaatikko

Hämeenlinnan kaupunginkirjasto kerää asiakkailta palautetta ja toiveita asiakastyytyväisyyskyselyn avulla.

Tavoitteena on kerätä asiakkaiden näkemyksiä kirjaston palveluista. Vastauksia käytetään toiminnan kehittämiseen.

Vastaa kyselyyn kätevästi verkossa.

Halutessasi voit vastata myös paperilomakkeella, jota löytyy pääkirjastosta, kaikista lähikirjastoista sekä kirjastoautoista.

Kysely on avoinna 9.–29.11.2020. Vastaaminen vie noin 10 minuuttia. Kyselyssä ei kerätä henkilötietoja.

Kiitämme kaikkia vastanneita arvokkaasta palautteesta! 

Kohderyhmät:

Tägit:

9. marraskuuta 2020